lördag 22 november 2008

Min första lilla kollektion....

... lämnades igår till Madly More! En butik som, trots adressen till Västra Frölunda på deras alldeles påbörjade och långt ifrån färdiga hemsida, ligger på Andra Långgatan 46 i Göteborg. För övrigt bara ett stenkast från OttoPippiateljén så det passar ju perfekt :-). Först ut blev en möss- och scarfkollektion med mössorna Topsy, Skruv och Baggy med scarfen Clintan som match! Det skall verkligen bli spännande att se hur det går! Nytt för mig var också att tillverka loggalappar för info och priser samt skyltar till butiken. Jag är glad att jag nyss gått den nedan nämnda kursen :-)

Madly ville dessutom så fort som möjligt ha in lite till från mig och det är ju jättekul. Jag skall verkligen göra mitt bästa, trots att jag nu har 10 (!) beställningar som väntar, 2 byten som måste göras, Give and Get:en och alla julklappar..... allt detta innan jul.Pusta! Sedan är jag ju så sugen på en massa nya ideér till modeller som jag har i huvudet. Men det får vänta tills nästa år :-)

16 kommentarer:

Strömming sa...

GRATTIS!!! VAD SNYGGT DET VA! (inte för jag trodde nått annat)

LilleBus sa...

Ser jättefint ut! Klart att dom vill ha mer, dessa kommer ju sälja slut direkt :-)

LinSar sa...

Lycka till!!
Trevlig helg

rino sa...

grattis! kommer att sälja bra så fint färgglada som dom är:-)

Ateljé? På riktigt? Det är som när jag bodde i en liten etta och brukade drömma på nätterna att jag upptäckte att lägenheten egentligen hade ett rum till!

prickig design sa...

det blir så maffigt med så mycket!ser super härligt ut!Stort lycka till!

Heimlaga sa...

Lycka till med försäljningen!

Maria sa...

Oj vad du ligger i! Puh - du har verkligen en del att stå i framöver. Lycka till!!

Lotta Sultan sa...

grattis! vad fint det ser ut.
/kalastrött fnurr

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Vad mycket fint. Stort lycka till med försäljningen.

Unknown sa...

kanonsnyggt!
ser ju så proffsigt ut, å extra snyggt när man ser så många;)

STORT LYCKA TILL FRÅN MEJ!!!

Naíma´s sa...

Ett stort lycka till. Ser jättefint ut :)

sygryn sa...

Grattis vad skoj! Lycka till!Du som brukar skriva att jag är produktiv. Tack detsamma säger jag;-)

Solveig Lövendahl sa...

Ser jättefint ut! Lycka till med allt!!

OttoPippi sa...

Tack ni alla snälla!!! jag bli så vansiningt glad över gratuletioner och lyckönskningar! Ni är för goa bar! :-) :-)

Rino - min "ateljé" går även under benämningen "sykrypinnet" (eller av min skämtsamma bästa vän "psykkrypinnet") och befinner sig i ett 2 kvm stort fd kylskafferi i vår lägenhet... Det finns inte plats för ett strykbräde i min atelje... :-)

lilla hjärtat sa...

GRATTIS! säger jag med vilken fin liten kollektion.

Lallis/Helene sa...

Vilka fina! Stort lycka till!