onsdag 25 juni 2008

En annorlunda utmaning

Jag har fått en utmaning av Elins Trädgård som jag antagit. Dessa utmaningsfrågor skiljer sig en del från de som florerat i sybloggsvärlden, sååå direkt från ekobloggsvärlden: en annorlunda utmaning!

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Få se nu... den 25 juni 1998... Jag var nyförälskad i pappan till mina barn, min sambo och min livskamrat (ja vi firar 10-årsjubileum i år :-) :-)). Jag pendlade hem från ett jätteroligt säsongsjobb i Linköping varje helg. Mina två första älskade katter levde och bodde hos min nuvarande sambo under veckorna. Det var sommar och sol och vi försökte ha så kul vi bara kunde.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Två deadlines på jobbet, posta två beställningar, vara med knoddarna, äta mat, pyssla.

3. Godis jag gillar:
Choklad och glass!!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Köpa mig ett boende. Donera en hel del till djurätt, människorätt och miljö. Jobba mindre och vara med de jag älskar mest mer.

5. Städer/orter som jag bott i?
Om man menar där jag har haft riktiga hem är det nog Lerum, Göteborg, Linköping, Kalmar, Linköping och Göteborg igen.

Jag utmanar vidare Strömming som det vore roligt att veta lite mer om :-)

Kunde inte låta bli att lägga ut två modellbilder till med knoddar i mammas fina klänningar!


1 kommentar:

Strömming sa...

Oh, kul med en utmaning, den ska jag ge mig i kast med när jag kommer hem! Söta bilder på tvillingarna, klänningarna är ju helt underbara!